„Tu trebuie să fii schimbarea pe care vrei să o vezi în lume.” Mahatma Gandhi

 

Dragii mei EU SÎNT Gaia și vă vorbesc!

M-ați rugat să explic ce se va întâmpla cu corpul Meu în viitorul apropiat. Acolo sînt mulți care se așteaptă să mă mișc curând într-un mod mult mai dramatic decât am făcut-o până acum în trecut.

Pentru aceștia și pentru toți care sînt în frică și cred în evenimente catastrofice apropiate, Eu spun: nu vor fi nici una din aceste frământări. Nu în viitorul apropiat și ceea ce este după aceasta depinde în întregime de unde se îndreaptă conștiința voastră umană colectivă.

În acest context trebuie spus că intenția colectivă, când se afirmă ferm și din inimă de un număr mare de oameni, undeva între 8-10% e suficient, poate ușor să suprascrie conștiința colectivă, fie că este conștientă sau inconștientă.

De Milenii mintea voastră colectivă a fost imprimată cu dorințele acelora care au pretins că Eu sînt în posesia lor, dar care nu au respectat și onorat condiția Mea spirituală și nevoile, și de aceea au abuzat grația Mea, răbdarea și iubirea ființei Mele continuu și au exploatat cu nerușinare corpul Meu. Ei v-au spus prin intermediul mijloacelor religioase că în jurul acestei date sau până la sfîrșitul anului Eu Voi fi complet distrusă în evenimente catastrofice.

Ei au imprimat această idee în mintea voastră astfel că această viziune a atras și acumulat atât de multă energie încât se pare că eu nu pot evita asemenea dezastre.

În orice caz, nu sînt necesare evenimente catastrofice, dragii mei! Dacă inima voastră și mintea voastră este în pace și radiază iubire, nu este nevoie pentru corpul Meu de cutremure violente sau să fie distrus. Este la fel ca și corpul vostru. Dacă este o perturbare sau o boală,  întotdeauna se poate autovindeca când permiteți energiei naturale dată de Dumnezeu să vă inunde.

Aceea care m-au abuzat pe Mine atât de mult, v-au abuzat și pe voi de asemenea, și au fost dornici să vă îndoctrineze cu credința în dezastre sau, și mai mult, în boli incurabile și moarte. Nici una dintre acestea nu sînt necesare, amândouă sînt o chestiune de ignoranță și separare de Conștiința Divină și de realizarea unității.

Doar dacă credeți că sînteți nimic altceva decât un corp veți muri sau nu puteți fi vindecat. La fel se aplică și pentru Mine: dacă recunoașteți că Eu Însămi sînt în primul rând o ființă spirituală cu conștiință ați înțeles că corpul Meu poate fi vindecat fără evenimente catastrofice majore, care vor distruge multe din ființele care locuiesc cu Mine și le cauzează suferințe inutile. Divinul nu are nevoie ca voi să suferiți pentru a vă trezi la ființa spirituală care într-adevăr sînteți.

Orișicum, este de asemenea adevărat, că mulți s-au trezit prin suferință. Dar fiți convinși că nu este necesar să începeți cu suferința. Această idee de a suferi a fost introdusă de aceia care au abuzat de Mine și, de asemenea de voi.

Dacă trăiți în pace unul cu celălalt și vă iubiți unul cu celălalt și Mă respectați și Mă iubiți și trăiți în colaborare cu Mine, nu există evenimente catastrofice! Ce este toxic și poluat și abuzat poate fi vindecat de iubirea și grija umanității, și eu însămi vă asigur că inimi devotate vor găsi mijloace de a purifica ce s-a deteriorat. În acest sens nu este nevoie de cutremure majore sau de erupții vulcanice violente sau de tsunami gigantice sau furtuni! Pot ușor să mă armonizez Eu Însămi cu mișcări minore de acest fel, dacă Mă lăsați.

Ați întrebat ce puteți face pentru a fi siguri că procesul de ascensiune se desfășoară în modul cel mai armonic posibil, fără perturbări majore.

Vedeți voi, când umanitatea și-a pierdut locul în inima sa, când și-au pierdut iubirea și adevărata identitate proprie, au început calamitățile.

Dragi mei, nu puteți să Mă vindecați cu adevărat cu mintea voastră. Voi trebuie să intrați în câmpul unimii din inima voastră și să vă imaginați de acolo și să simțiți vindecarea mea. Îmbrățișați-Mă cu Pacea Inimii voastre și ardeți undele de supărare cu Iubirea Ființei voastre. Lăsați această vibrație lină de iubire și pace să cuprindă întregul Meu corp, în special când așteptați cutremure sau alte frământări.

Imaginați-vă și simțiți regiunea unde aceste evenimente sînt așteptate direct în inima voastră și simțiți unitatea noastră prin a lăsa prezența păcii voastre înnăscute cu calm pe ce altfel ar arăta ca un semn de inflamație,- da, uitați-vă la aceste regiuni și elemente ca și cum ele au fost inflamate. Cu iubirea voastră răcoritoare și calmă în inima voastră, luând în totalitate aceste părți ale corpului Meu în inima voastră iubitoare, ele se pot vindeca.

Faceți aceasta, dragii Mei, de acum înainte și niciodată voi înșivă să permiteți ca propaganda dezastrelor, care este așa de mult prețuită de cei care au doar intenții nocive în mintea lor. Așa cum știți, creația lucrează doar din interior spre exterior. Energia și manifestarea urmează primul vostru sentiment și imaginația din inima voastră și atunci pot deveni astfel realitate.

Ce se întâmplă cu corpul meu depinde în întregime de conștiința și intenția umanității. Noi nu sîntem separați și voi sînteți cei care vă luați responsabilitatea pentru ce veți experimenta!

Vă iubesc pe toți foarte mult, trebuie să știți. Dar am nevoie de ajutorul vostru astfel ca împreună să experimentăm o Realitatea Divină. Într-o Realitate Divină nu se petrec dezastre niciodată.

EU SÎNT Gaia!

Mesaj transmis prin Ute

http://radiantlyhappy.blogspot.com.au/2012/03/message-from-gaia-cat…

Mesajul în limba engleză poate fi urmărit pe YouTube

__________________________________________________________________________________
Copyright©. All rights reserved: Ute Posegga-Rudel, 2012 http://radiantlyhappy.blogspot.com
Sharing of this message is only allowed together with this information and without any changes. If you have questions, please contact me via transformation33@gmail.com. Thank you.

Lasă un răspuns

Nor de etichete

