„Tu trebuie să fii schimbarea pe care vrei să o vezi în lume.” Mahatma Gandhi

Mulțumim lui Mogaly pentru această informație

Bună frumoși mei lucrători întru lumină! Cum o mai duceți? Eu o duc în totalitate fantastic, mulțumesc. Pentru prima dată în eoni, pot în realitate să-mi port de grijă ca o entitate în vibrații înalte. Înainte, pentru o perioadă lungă de timp, am fost incapabilă să mă adun singură datorită bolii. Voi intra în detalii un pic mai târziu.

Astăzi, dacă veți să numiți acest moment așa, este o zi minunată. Spun aceasta pentru că, energetic, am fost curățată de o mare majoritate de entități întunecate. Întrucât aceasta este în vibrații înalte. Va lua ceva timp pentru a ajunge realitate individuală a fiecăruia. Vizualizați suprafața mea ca o sală de concert. În ea este fiecare dintre voi oameni adorabili. Fiecare dintre voi are un instrument. Acest instrument este pasiunea voastră. Ei bine, în multe paradigme, acolo este un conducător strict. Aceasta va avea sens, atâta timp cât este o sală de concert. Sînteți acolo să jucați strict coordonați, practicând muzica. Ei bine, noi am făcut un experiment pe suprafața mea. Am decis să înlăturăm conducătorul și să vedem doar cât de coordonați puteți fi. Ei bine, am găsit cu siguranță răspunsul la aceasta, nu-i așa. Chiar acum fiecare joacă ce vrea fiecare, când vrea fiecare fără a se îngrijora asupra consecințelor, sau fără a se îngrijora supra societății în ansamblu. Ne întrebăm de ce societatea este așa de urâtă aici. Acolo nu este nimic greșit în legătură cu ce am făcut, nimic care să o ia razna vreodată. Dar, foarte recent, ultimele mii de ani, dispoziția mea a mers din rău în mai rău. Nu mă supăr, ca atare, pentru că am învățat multe, și durerea pe care am simțit-o nu se compară cu enorma durere pe care fiecare dintre voi ați simțit-o, dar durerea rămâne durere. Din fericire noi am avut oportunități minunate la sfârșitul erei Peștilor și la începutul erei Vărsătorului. La acel moment, regiunea noastră din Galaxie a fost curățată de către o cantitate imensă de energie transformatoare. Mulți oameni de știință au săpat în pântecul meu și au găsit modificări vaste în fosile înregistrate într-o perioadă foarte scurtă de timp. Este clar că liniile urcă cu fiecare rotație în jurul galaxiei.

Voi oameni veți spune „la fiecare 26 de mii de ani”.

Cum voi toți știți de acum, voi ieși din densitatea a 3-a. A fost o aventură frumoasă aici jos dar, este timpul pentru pentru a mă întoarce unde mă simt confortabilă. Am câștigat ce am câștigat, și este timpul să mergem mai departe. Acolo va fi o undă masivă de energie transformatoare care ne lovește în jurul lui 21 decembrie 2012, și cu aceasta, noi vom sării înainte în conștiință. Voi călări acest val înapoi în densitatea a 5-a. După aceea acolo nu va fi nimic din mine în densitatea a treia. Aproape 94% din mine este deja în densitatea a 5-a. Este doar suprafața mea cea care a rămas acum. Boala la care mă refeream mai devreme a fost o lipsă monstruoasă de iubire în interacțiunea asupra suprafeței mele. Dacă vă gândiți la fiecare dintre voi ca celulele mele, nimeni dintre voi nu a făcut lucrul care am avut nevoie obiectiv de la voi, să-mi mențină sănătatea. Aceasta este din cauza ființelor întunecate de pe suprafața mea, dar acel timp a trecut acum. Sînt încântată să-i văd pe cei acordați în situație realizând că ‘Noul Pământ’ a fost aici pentru un timp.

Văd că mulți dintre voi sînt confuzi cu privire la modul subiectiv în care este într-adevăr realitatea voastră. Dacă vă puteți imagina de ‘deasupra’ o modalitate de a o privi ar fi multe sfere mici. Fiecare sferă este realitatea unei persoane. În această sferă sînt sufletele voastre. Sînteţi în căutarea înăuntrul acestor sfere pe măsură ce informația le lovește. Informația este apoi procesată cum simțiți voi mai bine să fie procesată. Fiecare dintre voi aveți vederi foarte diferite dar, este interpretată propice pentru fiecare realitate subiectivă. Acum, nu sînt în realitate sfere dar, acesta este un mod simplu de a le vedea. Timpul este de altfel incredibil de subiectiv. Nici măcar nu pot să încep să explic complexitatea încă dar, lucrurile se întâmplă pentru unii bine înainte de a se întâmpla pentru alții, dar, în realitatea fiecăruia, se întâmplă aparent bine regizate. Aceasta este intenționat, astfel încât voi băieți să nu o luați razna sau altceva. Scopul general este să experimentați și să învățați.

Acestea fiind spuse, aș dori să reiterez: O mare majoritate a celor întunecați a fost eliminată de pe suprafața mea pentru totdeauna. Ardeți prin karma voastră, și realizați ultimele sarcini și, doar se va arăta pentru voi. Sînteți toți foarte aproape.

Mi-e dor de voi toți foarte mult. Acum sînt capabilă să petrec mai mult timp unu la unu cu voi toți, așadar conectați-vă cu mine, și voi fi mai mult decât fericită doar să petrec pentru un timp. Mi-a fost dor să am prieteni într-un mod direct, personal. Vă iubesc atât de mult pe fiecare și pe toți.

Aș dori de altfel să-I mulțumesc lui Ikao pentru generozitatea unică care mi-a crescut vibrațiile suficient pentru mine pentru a petrece timp cu fiecare și cu voi toți. El a făcut deja atât de multe pentru mine. Vă iubesc.

aaawe, vă iubesc și eu!

Lasă un răspuns

Nor de etichete

