„Tu trebuie să fii schimbarea pe care vrei să o vezi în lume.” Mahatma Gandhi

transmis prin Natalie Glasson- 14 mai 2012

Cu cea mai profundă iubire am extins acum energia mea asupra voastră, eu sînt Arhanghelul Mihail și vin în față cu un important mesaj care vă va asista și va ajuta procesul vostru de Înălțare, permițând ca pregătiri sigure să aibă loc.

Aveți o comunitate de ghizi care merg cu voi atâta timp cât voi existați pe Pământ, rămânând în continuu conectați cu energia și conștiința voastră. În cadrul comunității voastre de ghizi aveți un număr de ființe Angelice ce vă călăuzesc și vă îndrumă. Fiecare ființă angelică deține calități de la sufletul Creatorului pe care ele le doresc și au fost îndrumate să le împartă cu voi, astfel încât voi să puteți adopta și activa în voi aceleași energii. Este deseori un proces frumos de a înțelege calitatea pe care fiecare Înger conectat cu voi o deține în această viață, astfel că vă oferă o concentrare spre creșterea spirituală.

Vă puteți dedica singuri pentru învățarea despre aceste calități și întruchiparea calităților așa cum Îngerul vostru o face. Deseori comunitatea voastră de ghizi călătorește cu voi în decursul multor vieți pe Pământ, deși uni pot păși înainte în anumite perioade în timp ce alții se retrag ușor. În esență comunitatea voastră de ghizi rămâne aceeași chiar dacă puteți percepe că în timp ce evoluați ghizii voștrii se schimbă. Ei rămân întotdeauna cu voi; doar câteodată ei iau un rol mai mic în realitatea și calea voastră spirituală.

Este important în acest timp de tranziție extraordinară și dezvoltare că voi atrageți comunitatea voastră de ghizi aproape de voi, adunând energiile lor în jurul vostru și în voi. Aceasta va însemnă că voi veți fi conectați constant cu comunitatea voastră de ghizi, fiind capabil să accesați încrederea, confirmarea și sfatul lor. Dacă clădiți energia lor în jurul vostru ca și un cerc strâns și începeți să înțelegeți, să vă conectați și să rezonați cu ghizii voștrii veți descoperii că experimentați un sentiment măreț de securitate și tranziția în procesul vostru de Înălțare va curge cu o mai mare ușurință.

Dacă vă conectați cu comunitatea voastră de ghizi cu o mai mare profunzime atunci veți începe să înțelegeți că unul din ghizii voștri Angelici a fost numit de către voi să supravegheze toate tranzițiile Înălțării în acest moment. Îngerul este considerat cel mai de încredere de către sufletul vostru și cel mai probabil va asistat în fiecare stadiu al Înălțării voastre în viețile trecute și de asemenea în planurile interioare. Cunoașterea și înțelegerea că acest înger ține la voi este echivalentul înțelegerii sufletului vostru. Puteți spune că acest Înger este cel mai bun prieten de Înălțare a sufletului vostru. Îngerul Înălțării voastre deține planul divin al Creatorului pentru Pământ, planul divin pentru țara voastră și planul divin pentru grupul vostru de suflet, planul divin pentru sufletul vostru, planul divin pentru interacțiunea cu familia voastră și prietenii, planul divin pentru realitatea voastră individuală pe Pământ precum și înțelegerea scopului vostru. Îngerul Înălțării voastre este capabil să împletească toate acestea împreună pentru a asigura că totul este într-o perfecțiune divină în acord cu dorința fiecăruia precum și asigurând că veți primi tot ceea ce este necesar în realitatea voastră și dezvoltarea spirituală. Dacă vă imaginați o plantă și pe cineva îngrijind cu dragoste planta, oferindu-i tot ceea ce are nevoie, voi sînteți planta și Îngerul vostru este îngrijitorul.

Prima dorință a Îngerului Înălțării voastre este de a vă încuraja să mențineți o vibrație înalță de-a lungul lunilor ce vor urma astfel încât să înțelegeți propria energie și vibrație, simțind un sentiment puternic de claritate și confort în vibrațiile voastre. Puteți cere Îngerului Înălțării voastre să împartă partea apropiată a luminii Angelice în special cea din sufletul lor cu voi în timp ce vă permiteți vouă să acceptați și să vă scăldați în lumina lor. Îngerul Înălțării voastre nu doar vă va da energie prețioasă ca minerale și vitamine pentru corpul vostru de lumină și sufletul vostru dar veți fi de asemenea capabili să vă recunoașteți voi înșivă și sufletul vostru în Îngerul Înălțării voastre pentru că acest înger vă înțelege pe voi și întreaga voastră cale spirituală în mare detaliu. Astfel că Îngerul Înălțării voastre va fi capabil să vă ajute să înțelegeți mai mult despre trecutul vostru și cum ați venit să existați în realitatea voastră curentă, recunoscând scopul a tot ceea ce sînteți și faceți.

Prin menținerea energiei voastre la un nivel vibrațional înalt Îngerul vostru vă ajută pe voi și sufletul vostru să rămâneți echilibrați în aceste timpuri de tranziție. Prin echilibrare sînteți capabili să rămâneți alert, clar și conștient la ce se întâmplă cu fiecare etapă a tranziției voastre spirituale. Cu un echilibru puternic și confort în energia proprie veți fi atunci gata să acceptați noi energii și pregătiți pentru activarea luminii înţelepciunii în ființa voastră. Îngerul vostru va fi capabil să vă sprijine foarte mult deoarece noua vibrație de lumină și întreaga voastră ființă este amplificată. Este o nevoie pentru fiecare persoană de a avea acest sprijin disponibil pentru ei astfel încât va dizolva orice confuzie și frică care poate răsări în tranzițiile următoare.

Îngerului Înălțării voastre știe deja ceea ce vi se va întâmpla, energiile care vor fi ancorate, activate și experimentate și înțelepciunea care va evolua. Ați practicat și experimentat tranziții, totuși mici, în planurile interioare în timpul somnului astfel că la un anumit nivel voi și Îngerul vostru sînteți întotdeauna conștienți de tranziția în dezvoltare pe care ați experimentat-o chiar și atunci când la un nivel fizic nu ați înțeles-o. Vor fi multe tranziții și procese mici de transformare de acum și până la amplificare procesului în decembrie 2012 dar aceasta va continua și se va intensifica chiar și după acest moment. În planurile interioare voi ați experimentat deja amplificarea din decembrie 2012, voi o înțelegeți la nivelul sufletului și la nivelul energetic mai mult decât puteți înțelege vreodată pe Pământ, dar aceasta este bine atâta timp cât fac tranziția experimentată fizic să pară foarte mică pentru că toate pregătirile au fost atinse la un nivel energetic. Sper că acestea vă vor ajuta în înțelegerea cât de important este pentru voi în aceste momente Îngerului Înălțării voastre. Amintiți-vă de asemenea că Îngerului Înălțării voastre poate fi un ghid Angelic de care voi ați fost mult timp conștient, nu este necesar să fie un Înger nou pentru ca voi să deveniți conștient de acesta.

Îngerului Înălțării voastre are abilitatea de a deschide energiile voastre, dându-vă coduri speciale și șabloane energetice, reactivând conexiuni străbune, invitând ghizi esențiali pentru a păși înainte și a vă sprijinii precum și supravegherea generală a bunăstării voastre și asistarea voastră în jucarea rolului vostru divin. Tot ceea ce trebuie să faceți este să cereți ajutor, ghidare și intervenția divină a Îngerului Înălțării voastre în timpuri sacre și în fiecare moment apropriat al realității voastre.

Permiteți-vă să faceți o conexiune cu Îngerului Înălțării voastre, descoperiți energia, numele, calitățile, vibrația sufletului și simțămintele Îngerului Înălțării voastre. Ca și cum ați descoperi un nou prieten bucurați-vă de acest proces de conectare și prietenie, este ca și cum ați construi un parteneriat pentru sprijinul transformării voastre pe Pământ.

Bineînțeles, puteți apela la energiile mele să vă asiste în orice moment, eu de asemenea doresc să împart cu voi o rugăciune care va sprijini conexiunea voastră cu Îngerului Înălțării voastre.

Rugăciune

‘Deschid energiile mele procesului de acceptare și recunoaștere a Îngerului Înălțării mele. Mă rog sufletului meu să facă un pas înainte și să se integreze în întreaga mea ființă pentru a sprijinii acceptarea mea și conexiunea cu Îngerului Înălțării mele. Cu energia sufletului meu curgând din chakra inimii mele mă rog ca energia sufletului meu să creeze un spațiu sacru în jurul meu și pentru mine să exist în aceasta.

Permit și rog sufletul meu să curețe mintea mea de toate dubiile, fricile și neîncrederea în abilitățile mele, încurajând mintea mea să fie deschisă și receptivă la energiile Îngerului Înălțării mele.

Chem acum Îngerului Înălțării mele să stea în fața mea și să trimită energie din esența sa în ființa mea; deschid inima mea în receptivitate iubitoare. Permiteți-ne nouă să conectăm energia noastră și să schimbăm energie.’

(Acordați timp pentru a experimenta aceasta atât cât doriți.)

‘Vă rog să împărtășiți cu mine energetic numele vostru, culorile luminii pe care o împrăștiați și calitățile pe care le dețineți pe care trebuie să le adopt. Energetic împărtășiți aceste informații cu mine acum astfel încât să pot sesiza sau simți informația și să ințeleg când sînt gata.

Este o mare ocazie de celebrare deoarece noi conectăm energiile noastre ca unul. Sînt conștient acum de munca care am realizat-o împreună în planurile interioare și mă rog ca această informație să curgă în ființa mea în sincronizare divină. Vă iubesc necondiționat și vă rog să mă asistați în procesul meu de Înălțare pe Pământ în toate modurile care sînt posibile și ghidat de voința divină a Creatorului.

Mulțumesc’

Sper că veți găsi această conexiune de mare ajutor în realitatea voastră, eu de asemenea doresc să adaug că uni dintre voi pot avea doi Îngeri ai Înălțării.

Cu Iubire Angelică Necondiționată,

Arhanghelul Mihail

http://www.omna.org articol original

soundofheart.org

 

 

Lasă un răspuns

Nor de etichete

