„Tu trebuie să fii schimbarea pe care vrei să o vezi în lume.” Mahatma Gandhi

V-ați bucurat de Frumusețea Mea Primară în timp de vă trăiți viața? Am creat această frumusețe din adâncul Ființei mele, din adâncul conștiinței mele spirituale! Eu sînt aceasta. Mergeți și vizitați Frumusețea Naturii mele și Mă veți recunoaște, Mă veți simți, inimile voastre vor fi elevate. Și am creat toate acestea, pentru a vă arăta calea Adevărului.

Cum ați putut crede că vreun moment că acolo nu e Dumnezeu, nu e Mama Divină, că mai curând există doar vid, și moarte și ură, când voi în același timp, chiar în orașele voastre aparent urâte și murdare ați fost capabili să descoperiți cel puțin urmele Frumuseții mele perfecte?

Cum ați putut crede în moarte, ca Ființe ale propriilor Regate ale eternității radiante și conștiinței nemuritoare?

Da, propria voastră conștiință a fost ascunsă de atâta timp!

Dar acum, în timp ce vă treziți, descoperiți deplinătatea mea profundă în inimile voastre și descoperiți secretul vieții în sufletul vostru.

Ce se reflectă în voi când experimentați Natura Mea vă spune totul despre univers, vă relatează misterele ascunse ale trecutului vostru și mesajele care sosesc de la stele.

Voi nu ați fost separați niciodată de această unitate, voi sînteți parte a întregii existențe, dar în modelele de conștiență și gândire ați fost convinși de atâta timp de această separare și chiar nu v-ați îndoit de ea. Dar această Unitate trebuie sa fie EXPERIMENTATĂ acum!

De unde veniți și unde vă îndreptați respirația eternității este întotdeauna cu voi. Și așa cum conștiința voastră se trezește, pentru a îmbrățișa Microcosmosul și Macrocosmosul ca Unul, nu ca o observație obiectivă, ci ca o cunoaștere și o experiență înnăscută, veți observa că sînteți Acasă pretutindeni, unde Unitatea Divină este vie și închinată cu inima înțelegerii.

În timp ce vă întoarceți Acasă, vă întoarceți spre voi Înșivă și nu în alt loc, lângă sau departe. În inima fiecărei Fluorescențe, a fiecărei Flori, a fiecărui Copac, fiecare Animal și, în Elementele și Creațiile mele,  veți găsi Inima lui Dumnezeu, care Este pretutindeni Aceeași și în voi Înșivă.

Acum începeți să înțelegeți, acum vedeți și recunoașteți din nou ceea ce ați uitat. Și, în timp ce vă amintiți de voi înșivă, vă reamintiți de Mine, Divinitatea creației Mele și Frumusețea cu care vă înconjor, Dragii mei.

Acum Prezența Spiritului meu se întoarce dinspre Inima interioară spre exterior și, la fel ca valurile limpezi ale ale oceanelor mele scaldă insulele mele pașnice, îmbrățișez și curg în jurul esenței ființei voastre, contopindu-mă ci Spiritul vostru.

Noi împreună ieșim spre inima adevărului, UNUL în Iubirea Creației Divine. Acum este timpul pentru a realiza acestea. Separația a dispărut, creșteți în Unime cu Mama Natură și Spiritul Gaiei pentru a vă înălța spre tărâmurile Frumuseții Divine și vieții Veșnice.

Noi sîntem O Ființă, și dacă voi realizați aceasta, noi nea-m înălțat împreună deja. Da, eu sînt cunoscută vouă ca acest corp al planetei dar, este corpul meu, totuși Eu Însămi am existat înaintea acestui corp.

Deși mulți spun – și este adevărat – că este o dată când totul se schimbă, unde veți experimenta schimbări vibraționale dramatice, nu este ca și când această ascensiune nu s-a întâmplat încă, pentru că este un eveniment în conștiință. Și acolo unde este conștiința voastră și beatitudinea iubirii vine cu ea, indicând nivelul vostru vibrațional și al înălțării voastre.

Nu așteptații viitorul, așa cum încă percepeți timpul, doar intrând cu inima voastră în Mine acum, va modifica conștientizarea și realitatea voastră.

Este Adevărat voi nu ați fost niciodată pierduți sau Separați de Divinitate. Dar a fost un vis al dualității și judecății. Ceea Ce Sînteți și ce Eu Sînt e găsite chiar în toate formele, chiar în lucrurile aparent urâte și aparent murdare și lucrurile aparent lipsite de viață. Totul este Conștiință. Trebuie doar să ajungeți la această realizare.

Eu Sînt Mama Pământului vostru, Gaia

Mesaj transmis de Ute

Copyright©. All rights reserved: Ute Posegga-Rudel, 2012 http://radiantlyhappy.blogspot.com Sharing of this message is only allowed together with this information and without any changes. If you have questions, please contact me via transformation33@gmail.com. Thank you. Spre articolul original

Lasă un răspuns

Nor de etichete

