„Tu trebuie să fii schimbarea pe care vrei să o vezi în lume.” Mahatma Gandhi

sunrise

de Shane Krider,
Life Hack

IQ-ul spiritual și emoțional reprezintă abilitatea de a vedea în ansamblu, de a vedea cauzele și efectele din viața voastră la un nivel superior față de ceea ce consideră o persoană medie. Noi ca ființe umane, tindem să credem că ne este destinat să avem o viață fără probleme la un anumit nivel. Viețile membrilor familiei noastră și a prietenilor sunt similare cu a noastră, aceasta este realitatea noastră și noi o acceptăm. Desigur sunt și unele persoane „norocoase” pe acolo care ating un stil de viață pe care nici nu-l visăm pentru noi dar, simți că ei sunt diferiți, speciali și binecuvântați?

Dar, ști ceva? Ei nu sunt. Au doar o inteligență spirituală și emoțională mai mare care le permite să-și creeze viața peste limitările convenționale. Vă voi arăta cum puteți realiza și voi acest lucru.

Deci IQ-ul spiritual și emoțional înseamnă să-ți întorci viața pe făgașul ei. În loc să te tot învârți și să te uiți cum ești o victimă a tot ceea ce te înconjoară, privește și întreabă-te – ce ar fi dacă aș putea crea totul și să transform totul în viața mea? Ce ar fi dacă propriul sistem de credințe – acțiunile și deciziile mele – sunt cauza vieții mele așa cum e ea, în fiecare cotlon? Ce ar fi dacă aș putea atinge o perspectivă care să fie destul de înaltă pentru a schimba acest lucru?

Relația dintre cauză și efect în viață

Aceia cu un IQ spiritual spun că există o relație între cauză și efect pentru tot ce se întâmplă în universul fizic. Când am început să înțeleg tot mai mult acest concept am putut să văd instantaneu că mi-am cheltuit fiecare resursă pe care am avut-o pentru a crea ce nu am vrut cu adevărat în viața mea. Atunci, mă plângeam, eram nervos, confuz. Dacă cineva ar fi venit să spună „de ce nu te oprești să creezi această viață pentru tine”? Aș fi refuzat orice responsabilitate.

Pe măsură ce IQ-ul spiritual și emoțional crește începi să vezi o parte mai mare a lumii, care îți oferă o perspectivă diferită a acestor etichete pe care le-am pus pe noi. Poți vedea relația dintre cauză și efect pe care aceste lucruri le au în viața ta și a rezultatelor pe care le-ai obținut.

Cum poți să schimbi viața din jurul tău astăzi

Acesta este modul prin care poți învăța să vezi viața prin lentile diferite și să începi să recunoști limitarea mentalității și cum să o schimbi. Credința că poți este singura condiție necesară pentru tine pentru a reuși.

  • Nu fă nimic cu ideea că ești o victimă a circumstanțelor. Preia controlul, preia responsabilitatea. Nu te tângui în propria poveste „săracul de mine”.
  • Conectează-te la lucruri pozitive care îți dau percepția că controlul este la tine. Cărți de dezvoltare personală, podcast-uri, comunitatea oamenilor pozitivi! Ferește-te de cei din cercul tău care joacă permanent rolul de victimă. Ei doar te trag în jos.
  • Conectează-te la propriul tău limbaj. Ascultă-ți dialogul interior, și alege cuvintele pe care le folosești când conversezi cu alții. Asigură-te că sunt alcătuite din „eu pot”,„ eu vreau”, „eu voi”. Și nu „eu nu pot”, „eu nu vreau”, „vreau DAR”.

 

Orice mintea poate vedea și crede, se poate realiza

Nu ști cât de repede se pot schimba lucrurile când ești pe drumul cel bun spiritual, emoțional, și nu te mai angaja în drame. Creează-ți un spațiu în mintea ta pentru tine pentru a crede că orice este posibil în acest spațiu; începe să creezi exact ceea ce dorești:

Fizic – în viața ta de zi cu zi prin acțiunile tale zilnice.

Mental – prin ceea ce pui în mintea ta și în conversațiile tale interne.

Vizual – vizualizează-ți viitorul și proiectează-l exact așa cum vrei.

Posibilitățile sunt nelimitate. Bine a-ți venit în călătoria către viața ta extraordinară!

Sursa: Life Hack via in5d.com

 

 

 

Lasă un răspuns

Nor de etichete

